1. Hogyan rendeljek az áruházban?
Vásárlás lépései:
1. Válaszd ki a terméket a webáruház kategóriarendszerén keresztül, vagy írd be a keresett termék nevét, cikkszámát a keresés mezőbe.
2. A „Kosárba” gomb megnyomása után a termék a jobb felső sarokba látható virtuális kosárba kerül. Ruhák és opciós termékek esetében a „Részletek” gomb megnyomása után az adott termék bővebb nézetét adja a rendszer, ahol kiválasztható a kért méret vagy opció (pl.:szín), és kattints a „Kosárba” gombra.
3. A rendelés összeállítása után kattints a jobb oldali kosár alján látható, „Tovább a pénztárhoz” feliratú gombra.
4. Kérünk válassz:
ha már regisztráltál, add meg az e-mail címed és a jelszavad a belépéshez!
ha új vásárló vagy, hozz létre fiókot vagy vásárolj regisztráció nélkül!
5. Az adatok megadása vagy kiválasztása után, válaszd ki a számodra legmegfelelőbb szállítási módot! 6. Ezután jelöld be a megfelelő Fizetési módot, majd a tovább gombra kattintva, miután elolvastad és bepipáltad, hogy elfogadod a vásárlási feltételeinket, kattints a "Megrendelem" gombra.
A rendelhető jelző mellett található kifejezések jelentése
NO-nincs raktáron
YES-raktáron van
LOW-alacsony készlet
2. Milyen szállítási módok állnak rendelkezésre?
Szállító | Leírás | Határidő: | 0.- 14999.- ig | 15000.- végösszeg felett | ||||
Express One futárszolgálat | Rendelésedet munkanapokon 8-17h között szállítják ki. A szállítás rugalmasan módosítható a feladás napján. A futárszolgálat SMS-t vagy email-t küld a csomag kézbesítésének reggelén, mely tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 2 órás időintervallumban (pl.: 9-11 óra között), az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz) és a futár telefonszámát. | 1-3 munkanap | 1499.-Ft | INGYENES! | ||||
FOXPOST csomagautomata | Teljes diszkréció! Országszerte 100db FOXPOST csomagautomata közül választhatsz. Az automaták országszerte a legismertebb bevásárlóközpontokban hozzáférhetőek. A csomagautomatáknál csak bankkártyával tudsz fizetni! | 1-3 munkanap | 980.-Ft | INGYENES! | ||||
BOLTI ÁTVÉTEL | Szombathelyi üzletünkben készpénzzel és bankkártyával is fizethetsz! Személyes adataid megadása nem kötelező, becenéven is rendelhetsz. Nyitva tartást, pontos címet Lásd. Kapcsolat menüpont alatt | 1-2 munkanap | INGYENES! | INGYENES! | ||||
3. Lehet az üzletükben személyesen vásárolni rendelés leadás nélkül is?
Igen! Viszont a bolt termékei nem azonosak a webáruházon található termékekkel, tehát az üzletünkben a webáruházban forgalmazott termékek nem vagy csak részben találhatóak meg! Bankkártyát is elfogadunk és a parkolás is könnyű!
A weboldalon található akciós árak kizárólag interneten leadott rendelés esetén érvényesek! Amennyiben láttál egy akciós terméket és a boltban szeretnéd átvenni, abban az esetben add le a rendelésed online, és kollégáink értesíteni fognak az átvétel lehetőségeiről. A boltban csak teljes áras termékeket találsz!
Bolt Nyitva tartás: H-P: 9:00-18:00h Sz: 9:00-12:00h
Cím: 9700. Szombathely Wesselényi Miklós utca 2/a (térkép)
Telefonos Ügyfélszolgálati Nyitva tartás: H-P: 9:00-18:00h Sz: 9:00-12:00h
Tel: 06-30/6011-543
4. Biztosan külditek a megrendelt terméket?
Igen! Minden olyan esetben, amikor pontos adatokat kapunk és a termék is raktáron található, azonnal küldjük futárszolgálatok segítségével. Egyéb esetben a te általad megadott telefonszámon egyeztetünk veled a továbbiakról.
5. Rendeléshez miért kell telefonszámot és e-mail címet megadnom?
Előfordulhat, hogy a termékekkel vagy a szállítással kapcsolatban egyeztetnünk kell veled, aminek leggyorsabb formája a telefon, és kiszállításkor a futár is telefonon keres téged.
6. Hibás a termék, mit kell tennem, van-e garancia?
A Webáruházban található termékek import termékek. A termékekre kötelező jótállás nem vonatkozik, a vibrációs termékekre azonban a Webáruház 1 év szerződéses jótállást vállal. A jótállás gyakorlásának feltétele az eredeti számla megléte. A jótállásra az Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai vonatkoznak. A hibás terméket és esetleges panaszait postai úton a 9700 Szombathely Wesselényi Miklós utca 2/a címre küldheti.
A termék meghibásodása esetén a megadott ügyfélszolgálati elérhetőségeken jelezheti a problémát. Kérjük, hogy átvételkor tekintse meg, hogy a csomagoláson nem keletkezett-e sérülés. Amennyiben bármilyen kár keletkezett a terméken, úgy jegyzőkönyvet kell felvetetni a futárral, és a terméket nem szabad átvenni. Abban az esetben, ha keletkezett sérülés és azt a kibontás követően lett tapasztalva, akkor részletes képet kérünk a hibáról és egy előzetes vizsgálattal megállapítjuk, hogy feltehetően ki felelős a hibáért. Ezt követően minőségfelelős szakemberek fogják kiértékelni, hogy a kár a gyártó hibájából történt-e vagy sem. Ha a probléma a gyártó által okozott hiba, akkor a terméket, vagy annak hibás részét webáruházunk saját költségén megjavítja, vagy újra cseréli. A nem rendeltetés szerint való használat, és vevő hibájából bekövetkezett károsodás esetén a garancia érvénytelen.
A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a Vásárlót terheli.
Fontos információk:
- Kibontott és/vagy használt, hibás termék kizárólag ugyanarra a típusra cserélhető
- Hibás termék esetén kérlek, győződj meg arról: · a megfelelő darabszámú elemeket megfelelő polaritással helyezted a termékbe · normál elemet, és ne tölthetőt használj az eszközben meg szorulhat és ezáltal kárt tehet benne. A hibának a leggyakoribb oka az elem lemerülése. Vásárolj új elemeket és ellenőrizd, hogy a termék működik-e.
-Akkus termék esetén, használat előtt töltsd fel a terméket
Az erotikus kellékek egy része rendelkezik un. „szállítás közben történő bekapcsolás elleni védettséggel”. Ennek kikapcsolása érdekében benyomva kell tartani a főkapcsoló gombját kb. 12 mp-ig, vagy gyorsan egymás után (8-12-szer) be kell nyomni a főkapcsoló gombját. Ha ezek után sem működik a termék, akkor küldd vissza nekünk a hiba pontos leírásával együtt. Visszaküldés előtt, kérünk győződj meg arról, hogy a vibrációs terméket a weboldalon található termékleírás alapján próbáltad meg üzembe helyezni.
A nem rendeltetésszerű használatból és sérülésekből eredő meghibásodásra, a természetes kopásra, stb. a jótállás nem vonatkozik. A jótállás nem érinti a fogyasztó törvényből fakadó jogait.
Bármilyen kérdése esetén készségesen állunk rendelkezésedre az ügyfélszolgálati elérhetőségeinken. A szerződés egyéb rendelkezései megtalálhatók a webáruházunk ÁSZF menüpontjában.
- Utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni.
- Amennyiben működő, nem megfelelően üzembe helyezett terméket küldesz hozzánk vissza, úgy visszaszállítási díjat vagyunk kénytelenek felszámolni.
- Javasoljuk, a visszaküldendő terméket ajánlott küldeményként történő feladását.
- Kérjük, csatold az eredeti számlát vagy másolatát.
7. Mi van, ha a megrendelt áru nem felel meg az elvárásaimnak? Nem tetszik a termék, mit tegyek?
Ha nem vagy elégedett a megvásárolt termékkel, akkor 14 napod van arra, hogy visszajuttasd a nem kívánt terméket cégünkhöz. Becserélheted az árut egy másikra, vagy akár visszafizetjük Neked az áru értékét. Kérjük, juttasd vissza a terméket címünkre azon információkkal együtt, hogy kicserélni szeretnéd-e a terméket (add meg a cseretermék nevét), vagy kéred a pénzvisszatérítést. Utóbbi esetben add meg nekünk a bankszámlaszámodat. Pénzvisszatérítésekre, vagy cserékre 14 napig tarthatsz igényt.
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014 (II.26.) kormányrendelet 23.§ (1) szabályozása értelmében a fogyasztó az elállás jogát a megrendelt termék kézhez vételétől gyakorolhatja és onnan számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A Webáruház kizárólag bontatlan termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat megtéríteni. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásának költsége a vásárlót terheli. A Webáruház köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni.
A termékelállás csak a nem használt termékekre vehető igénybe, már használt termékek esetén az elállási jog 14 napon belül és azon túl is érvénytelen.
Nem alkalmazható az elállási jog a higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, szexuális segédeszközök, erotikaipari kellékek, kozmetikumok, fehérneműk. bármely fólia , vagy doboz felbontása után, amennyiben már kibontásra került a termék, ezek ugyanis a 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet 5. § c) pontja alapján a termék sajátos rendeltetéséből adódóan és higiénés okokból a „természeténél fogva nem visszaszolgáltatható” termékeknek minősülnek, és semmilyen körülmények között nem cserélhetők, kivéve a szavatossági okokból indokolt csere esetét. Kívánságod szerint a terméket más termékre cseréljük. A cseretermék újraküldésének költségei téged terhelnek.
Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. A termék visszaküldésével együtt járó posta költség a Vevőt terheli.
8. Például: a barátnőm 165 cm magas, milyen ruhát vegyek?
Internetes áruházunkban is megtalálható a fehérneműinkhez, ruháinkhoz készített mérettáblázat, segít kiválasztani a megfelelő méretet. Sajnos a magasság nem tükrözi az egyéb testi adottságokat, igényeket, így ennyi információból nem lehet megmondani a pontos méretet.
9. Pontos időpontot adtam meg a kézbesítéshez, a futár mégis később jött. Miért?
Percre pontos időpont sajnos nem tartható, mivel egy szállítónál több csomag van, több helyre szállít, s elég egy kis torlódás, vagy várakozás egy korábbi Vásárlónál, az időpontok azonnal eltolódnak, így azok nem tarthatók. Ha a futárcég nem talál téged a megadott címen, értesítőt hagy, s másnap újra megpróbálja kézbesíteni – illetve az értesítőn lévő telefonszámon érdeklődni is lehet. Szállítás kizárólag munkanapokon, 9-17 óra között.
10. Nagyon várom a csomagom, hova telefonáljak ha rá szeretnék kérdezni, hogy hol jár?
A feladás napján e-mailben/SMS-ben tájékoztatunk a rendelésed állapotáról. Az emailben megtalálható a csomagszámod, így online követheted a csomagodat.
11. Csomagolás
A megrendelésedet maximálisan DISZKRÉTEN csomagolt küldeményben kapod meg, mely csomag sem küllemében sem a feladó megjelölésében nem utal a küldemény tartalmára. Az adatait bizalmasan kezeljük. Sem a rendelés tényét nem fedjük fel másnak, sem a megrendelő adatait nem adjuk át más személynek vagy cégeknek (kivéve a futár céget).